Thursday, November 11, 2010

Introduction


Fuhh dah 2 tahun aku ada blog rupanya. Gile kentang. Tapi tak pernah berupdate. Tahun 2008 ada 5 entry je, tahun 2009 1 je tu pun tak kira sebab takde tulis apa2 pun, tahun 2010 ntah hapehape yg aku letak. Maybe im not like other people yang rajin nak share apa2 yang diorg rasa best untuk diceritakan. Maybe its not my time yet. And maybe aku tak reti menulis. Yes itu yang paling tepat aku tak reti nak tulis apa. Almaklumlah karangan pun B. LOL

But since aku suka sangat dok update2 status facebook aku tu, i think i might as well update je la blog aku yang dah bersawang ni. Member pun naik bosan baca update fb aku hari2 tak? Kalau blog siapa suka baca siapa tak suka bole blah. Ada aku kisah!!

So for the time being aku suka sangat nak membakar kuih atau dlm bahasa jawa mem'baking'. Hari2 dok update benda sama. Yelah aku rasa orang meluat dok baca status aku dan terus men'unfriend' aku kot hahaha. Takpe losing you doesn't make any difference pun. Siapa? Aku pun tak tau siapa saje je buat spekulasi sendiri. LOL

Memandangkan ada yang menyokong usaha murni aku ni, maka aku dengan rajinnya telah menaip karangan yang begitu panjang ini untuk memulakan misi mengupdate blog. Wei korang baca tau jgn tak baca, kalau tak kesian aku tulis sorg2 takde org baca. Oh dan jangan lupa bagi komen jugak. So entry pertama (selepas entry ni lah) korang agak2 apa?



No comments: